elinatauson

"jo, men det kan säkert vara lärorikt"

Kategori: Allmänt

Ohno, jag har blivit en av de där som håller på att analyserar saker. Skit också. Har under senaste tiden kommit på mig själv med att tänka eller säga "jo, men det kan säkert vara lärorikt". Jag funderar så mycket. Liksom att jag sitter och tänker och krånglar in mig i jobbiga tankebanor. Eller det är ju på tiden att jag börjar fundera över saker egentligen. Men jag gör det så mycket. Fast det är säkert bra i en liten dos. Det kan säkert vara lärorikt.
 
Dessa fulingar ska jag flytta in med i höst+2 grabbar till. Jag är inte yngst, yey.
 

KOMMENTARER:

  • Beabäst säger:
    2013-06-25 | 22:43:38
    Bloggadress: http://beasplace.blogg.se

    HEJ ELINA, JAG HAR SAKNAT DINA BLOGGINLÄGG SÅ JAG BLEV GLAD NÄR JAG SÅG DETTA, OCH JAG SAKNAR DIG OCKSÅ! HEJDÅ!

  • duvetve,m säger:
    2013-06-26 | 22:05:14

    .......du ser iaf yngst ut.
    HAHA!












    ..skojar bara. Superfin bild på dig!!

  • ester säger:
    2013-06-28 | 18:45:44

    välkommen till de analyserandes värld, här är ingenting svart eller vitt, allt är en låång gråskala ;)

Kommentera inlägget här: