elinatauson

Dansa, pausa.

Kategori: Allmänt

Japp, årets första prank är gjort och härmed börjar striden. Till allas vår stolthet var vi tjejer först och väntar bara på motattacken. Hoppas för allt i världen att ingen av killarna på Götabro läser min blogg men det tror jag verkligen inte och om det mot förmodan skulle vara det så står jag inte för något av det som hände..typ. Vi kom iaf med den brillianta idén att smeta ketchup och annan random gegga med röd/brun färg på tamponger och bindor för att sedan sätta upp på slumpvis ställen i Kilstedska, dvs killarnas hus. Mest på lampknappar i kolsvarta rum. Lite söndags-mys att komma hem till efter kvällsfikat sådär. 

Idag har vi spelat in en grym musikvideo till "dansa pausa" som kommer komma upp på facebook för alla som är vän med mig. Ni som inte är det; synd..för er. Hehe. Ne, men skämt åsido, häromdagen hade vi en vattenläcka i tvättrummet. Lagom kul men vaktis-mattias löste det så snyggt och så fruktansvärt snällt av honom att komma ut mitt i natten för att hjälpa oss så vi slapp drunkna. Dagens ros till honom utan tvekan!

Saknar förresten några tjejer alldeles speciellt. Suger på att höra av mig eller låta som att jag saknar folk men ja; Jag saknar er! 


Whow, sista bilden blev stor men orkar igge ändra. Kramar till er iaf! Jag som älskar kramar......


KOMMENTARER:

  • Maja. säger:
    2012-09-04 | 17:30:04

    Hahaha är glad att du fortfarande är lika snuskig som du var när du flyttade iväg. Klarar folket av din knasiga humor?! Miss you toooo! ska ta och svara på fb-meddelandet som jag helt hade glömt bort bara för det.

  • ester. säger:
    2012-09-05 | 15:57:00

    saknar också!

Kommentera inlägget här: