elinatauson

Auktion

Kategori: Allmänt

Har för första gången i mitt liv varit med och anordnat en auktion. Spännande och kul. Speciellt eftersom att alla saker vi sålde hade skänkts och att pengarna vi fick in gick till "house of gloria", ett stödboende för mammor och barn som har det svårt på något sätt. 
Jag hade inte världens förväntningar på kvällen, men gaaalet vad mycket saker vi fick in! Slutsumman för allt blev ca. 10500 kr! 

Jag fick agera den "snygga" tjejen som visar upp föremålen. Folk tyckte tydligen jag gjorde det bra och jag var rätt nöjd över min insats måste jag säga.



 

KOMMENTARER:

  • Bea säger:
    2012-10-19 | 11:09:26
    Bloggadress: http://beasplace.blogg.se

    Men härligt ju!
    V. 44 är härmed inbokad!

  • Camilla säger:
    2012-10-19 | 20:04:15

    Bra gjort! Sjukt kul att ni fick ihop såå mycket...
    kram
    Camilla

Kommentera inlägget här: