elinatauson

Trött tjej

Kategori: Allmänt

Hej hallå, är helt slut. Har haft lite svårt att sova. Tror jag är för taggad inför vad som komma skall: bal, resa till tyskland, resa till zakynthos, bal och sist men inte minst student! 

Så imorgon är der dags för min första bal. Ska ju gå med Bea, som just nu sitter och fixar med min klänning (hon är grym!). Är nervös men supertaggad. Tänk om jag ramlar? 

I fredags hann vi med shopping i Växjö samt ett spontan-besök på high chaparal på kvällen. Det var trevligt. Mest gillade jag shoppingen för jag hittade så mycket fina grejer. Tyvärr har jag inte tagit kort än men det kommer..kanske..om jag orkar. Eh, hejdå.


bild från i helgen

KOMMENTARER:

  • ester. säger:
    2012-05-27 | 19:56:32

    lycka till! :)

  • beccis säger:
    2012-05-28 | 08:52:20
    Bloggadress: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

    galet människa hur ska du hinna alla dom grejerna??? tack för i fredags förresten, och good luck med balis idag :)♥

Kommentera inlägget här: