elinatauson

Familjesemester

Kategori: Allmänt

Precis hemkommen från en liten minisemester med familjen. Vi hälsade på min bror som numera är bosatt uppåt Örebro. Hann även åka en runda till mormor där jag fick testa mina kusiners cross. Japp, ni läste rätt: Jag körde cross! På en riktig crossbana!   

Tror dock att jag har drabbats av någon mild grad av utbrändhet. Hela min kropp har varit helt totalslut i en vecka och jag har haft irriterande huvudvärk. Inte konstigt ändå; jag vet aldrig vad jag orkar och inte orkar göra och kör alltid tills jag är totalslut (dock har jag aldrig varit såhär slut..). Så jag har haft fullt upp sedan studenten. Men, idag känner jag att mina (super)krafter börjar komma tillbaka igen, tack och lov! Så nu kör vi igen, full fart!

Innan sommaren är slut ska jag hinna med att umgås med mina fina (klass)kompisar också, det lovar jag er!



Hann med ett inköp av dator samt tre par skor under resan, helnöjd!



KOMMENTARER:

  • Maja. säger:
    2012-07-15 | 22:07:24

    Vadå innan sommarn är slut?? nu i veckan hörrö!

  • ester. säger:
    2012-07-16 | 18:28:59

    naajs med cross, vill med!

Kommentera inlägget här: