elinatauson

Jag har tänkt lite

Kategori: Allmänt

..och kom fram till en massa som jag tänkte skriva här. Ni skulle liksom få ta del av mina genialiska tankar. Få er en liten inblick i min hjärna och vad som händer där. Få se saker via mitt tankesätt. Förundras över hur otroligt intelligent jag är egentligen. Kom på många saker när jag jobbade idag. Hade ett så fruktansvärt ovarierande jobb så jag hann tänka mycket och länge. 

................men allt det där försvann. Bra där Elina.

Visste ni att det här (bilden under) finns i Argentina? Dock cirkus hundra mil från där jag och Natalie ska vara men ändå, samma land...

KOMMENTARER:

  • Bea säger:
    2012-12-20 | 22:36:45
    Bloggadress: http://beasplace.blogg.se

    Koolt. SES PÅ LÖRDAG JU!

  • ester. säger:
    2012-12-21 | 17:21:31

    nu blev jag nyfiken ju!

Kommentera inlägget här: