elinatauson

Movits!

Kategori: Allmänt

Sitter ust i detta nu och lyssnar på Movits!. Alla borde lyssna, sjukt sköna. Tips: Sammy Davis Jr.

Kom på igår att jag inte har fått ett enda myggbett på hela sommaren! Antingen så är det för att de hatar mitt blod eller så är det för att jag har ninja-snabba reflexer och hinner slå dem innan de hinner ta en smakbit av min kropp. Ew, det där lät inte bra. 

I helgen har min allra bästaste bästa vän Bea varit på besök. Det har skrattats mycket kan jag lova. Skön, lugn helg med mina fina vänner. Är så dålig på att uttrycka mig i text men det roligaste på hela helgen var när vi hade glömt nyckeln hem och vi hittade vårat mini-lilla toafönster på taket öppet. Vi kunde inte göra annat än att helt enkelt göra inbrott i mitt egna hem. Aldrig hade jag trott att Linnéa var så akrobatisk, fick fina bevis när hon skulle krångla sig in igenom fönstret. Kan inte förklara så mycket mer, men här får ni en bild. 


ja, ni ser ju storleken på fönstret. Om det ens syns..


KOMMENTARER:

  • ester. säger:
    2012-08-20 | 09:30:34

    haha, myggen har däremot mumsat mycket på min kropp denna sommaren.. fy, det lät verkligen inte bra det heller.

  • ester. säger:
    2012-08-20 | 09:31:01

    och! movits är sjukt bra!!

  • beccis säger:
    2012-08-21 | 19:18:48

    hahahah bara ni som lyckas!

Kommentera inlägget här: