elinatauson

För dig Linnéa!

Kategori: Allmänt

Det kan vara så att jag inte riktigt har pallat blogga på ett tag. Kanske..

En hel höst har gått och början på vad man brukar kalla vinter också. Dock bestämde ju sig vintern för att hålla sig borta i år. Tråkigt.  
Vi börjar få oss en vardag i Tollarp. Jaa..vad ska jag berätta?
Jag spelar massa innebandy! Trodde jag aldrig. Det var den absolut värsta sporten jag kunde tänka mig innan jag flyttade till Tollarp, men något hände. Nu älskar jag det! Jag är faktiskt till och med ganska duktig på det. 

Det är kul att bo sju personer i ett hus. Lite jobbigt ibland men mest bara roligt och lärorikt. Det där med lärorikt måste jag ju skriva dels för att jag blivit vuxen (20 år hallå!!) och dels för att jag jobbar på skola. Det är dock ännu oklart om jag får jobba kvar till våren. Det där med pengar till "resurser" (alltså bland annat det som jag jobbar som) ska gå ihop och allt. Så attee..lite nervig är jag men får jag inte jobba kvar där så har jag jobb på förskola så det är rätt lugnt ändå.

Annars får väl bilden tala för sig själv. Höörs!

Jag, Stina och Fluff
 
 
Kommentera inlägget här: