elinatauson

"En halvtimme till, sen tar vi helg!"

Kategori: Allmänt

Sista lektionen idag hade vi egentligen en timme kvar på men läraren såg hur slut vi alla var efter all fakta och alla timmars föreläsningar idag så hon sa "en halvtimme till, sen tar vi helg!". Lättnad även om föreläsningen var intressant. 

Har precis tränat vilket är min och min roomies nya kvällsrutin. Ja; det är rutin om man gjort det två gånger i rad. Vi gör armhävningar och situps PLUS att vi bor längst upp i huset, vilket betyder..wait for it..trappor! Vilka snygga rumpor och ben vi kommer få. 

Insåg precis att jag på allvar har lidit av någon mild grad av utbrändhet sedan studenten. Bara det att jag förnekat det för mig själv eller helt enkelt hittat på saker i ett så att jag inte känner av det jättemycket..förrens nu. Är tröttare än någonsin och har haft undertryckande huvudvärk tre dagar i rad. Dock kan jag inte tänka mig en bättre plats att få vila upp sig på en just precis här. Klockan är nu 23 prick och jag hälsar god natt.

 

KOMMENTARER:

  • Maja. säger:
    2012-09-01 | 00:50:09

    Ashärligt att du uppdaterar lagom till mycket för tillfället! :D fortsätt jäääättegärna så Elino.♥

Kommentera inlägget här: