elinatauson

wok!

Kategori: Allmänt

ursäkta all text, orkar du inte läsa allt? Min dag har varit bra. Så, nu har du fått sammanfattning och kan kolla på bilder och lämna en kommerntar om du vill. pusspuss.

Godkväll. 
Här står jag och (tro det eller ej) gör wok! Ja, du läste rätt: Elina gör wok!!! Och hon gillar det! Asså detta är pinsamt men jag är verkligen kass på att laga mat, verkligen urdålig, verkligen, verkligen sugig på det. Men, nu är det såhär att jag har börjat laga lite mer mat. Vilket ledde fram till att jag just nu står här och lagar just grönsaks-wok och nudlar. Tänkte vara lite snäll mot bror min också så han får lite han också. Jag känner mig sååå duktig!




och ni som tycker det ser helt wierd ut och undrar: vad i hela friden håller du på med?? 
så är svaret; NEJ, jag har aldrig lagat detta förut.


Plus det att jag multi-taskar rätt bra också:
Återställer dokument efter att jag stängde av datorn lite konstigt, kokar vatten, kollar på idol, lagar wok, adam ropar stup i kvarten för att jag ska kolla på något slags hus han har byggt (på datorn....), försöker ta en vettig bild på min mat, låter bli att bränna maten (vilket redan har failat lite 1/2), bloggar, lyssnar på musik och samtidigt som allt detta ringer telefonen! 
Allt påengång! mammamia.

Idag hade vi kemiprov, pluggade som en liten hamster igår kväll/natt..eller hamstrar pluggar inte så mycket men om en hamster skulle gjort det hade den galet gjort det snabbt och myycket (ellerr?)!! Anyways så kändes det när jag gick och lade mig runt ett som om att jag inte kunde så supermycket men, som min psykologilärare säger så efter en natts sömn när min hjärna hade fått bearbeta faktan så hade det endå fastnat rätt bra i huvudet. Kändes huur bra som helst! 

Förresten så fikade jag med mina fina vänner efter skolan idag, välbehövligt! Älskar fika. Det var ett tag sedan nu. Sen handlade vi också på second hand (jag handlade). Fyndade värsta fina spets-tröjan för bara fyrtio spänn! Gillart!



såhär fint blir mitt hår när jag har haft det uppsatt hela dagen. 
Ursäkta bilderna, men ibland måste man ju få visa sin snygga sida också.


Klockan är nu halv tio (hur lång tid tar det att göra ett inlägg????? började vid åtta typ....) och Elina hade tänkt sig att hon skulle sova nu, yeehaw! Sova är det bästa som finns. 

GODNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTT!!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: