elinatauson

wiihiieeåååäähiooohuuuiii

Kategori: Allmänt

Åh, glada dag. Känner mig..lücklig. Madre mio, gillar den häringa känslan. 

Tisdag idag (för dig som lever isolerad från en almanacka eller på annat sätt har missat det..).
Dagens schema är verkligen inte fy skam:
  • Sovmorgon
  • Matte
  • Fysik
MMM, och som pricken över i:et så var det äppelpaj/-kaka i skolan idag, åh vad jag älskar deras äppelpaj! Mumma (<-- fult ord förövrigt). Och just som man har kommit till bussen så svänger en bil upp och erbjuder skjuts hem (jaaa, jag känner personen! åk aldrig med främlingar!) , slipper vänta de där xtra minuterna på bussen samt ta den "långa" omvägen runt sjukhuset. Wihiiohui (ja, det är ett ord, betyder ungefär samma som wiihiieehii).

Tränade med Becca idag också, me gusta. Det var härligt, känner att jag börjar få lite muskler! ....eller inte..men det känns härligt i alla fall. 

Nu ska jag pluggaaaah! Kemi♥



Förresten när jag kom hem från skolan igår och var lite smått godissugen så hittade jag detta i min godispåse:

ja, men tack mamma, verkligen.
"Förlåt, jag fick akut godissug, men jag köper nytt om du vill ha det /Mamma"

Men snäll som hon är så köpte hon nytt till mig idag♥




KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: