elinatauson

imorgon kära vänner, är det julafton

Kategori: Allmänt

Det är ju sinnessjukt hur fort tiden går! Plus att det är sinnessjukt dålig planering av mig att jag IDAG ska inhandla mina sista julklappar, DAGEN INNAN JULAFTON. ehm..jaja, det är kanske fler som är som jag? 

I förrgår sov jag plus fyra andra tjejer (Rebecca, Maja, Julia och Alice) hos Becca, plus att två till (Linnéa och Ester) var med under kvällen som inte kunde sova över sedan. Vi hade julklappsbyte, drack glögg, åt godis, åt pepparkakor och pratade MYCKET. Och dessförinnan så bakade jag och Becca (och Ester hjälpte till lite på slutet..) för vi skulle bjuda på fika sista dagen i skolan, och det blev sååå bra och sååå gott! 

Igår hade mina vänner Julia och Alice fixat ihop en julkväll för alla tjejer i klassen. Det blev så bra! Där bytte vi också julklappar och så åt vi trerätters och lekte och massa kul. Så tack för att ni gjorde det så bra! 

Nu är det lov och jag är aningen stressad just nu. 

GOD JUL


cup-cakes, mmmmm

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: