elinatauson

fy skäms på mig

Kategori: Allmänt

ja, verkligen fy skäms på mig. men jag har bara inte hunnit med/orkat skriva något på bloggen nu såhär över julen.
jag kan i alla fall meddela att jag har haft en underbar jul och fått fina julklappar och ätit MYCKET julmat.
en perfekt jul, helt enkelt. 

i söndags åkte jag pulka med mina vänner becca, calle, julia, robert och alice. det var kul!

denna veckan har jag jobbat. man kan ju inte bara ha utgifter, måste skaffa inkomster också.
men, det är nåt så dödens tråkigt så det är tur att det är sista dagen för mig imån.

snart är det här året slut. upptäckte att köksklockans sekundvisare tar 36 sekunder på en minut, hmm..? kanske är det därför året har gått så fort?

ha det!


tyvärr tar jag de flesta bilderna från min vän becca (förlåt), men orkar inte riktigt engagera mig i bloggandet så mycket. här är vi!


KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: