elinatauson

hår

Kategori: Allmänt

Himla coolt att ha en vän som var med i VM i Milano i helgen som hårmodell. Hennes team, bestående av henne och hennes frisör tog silver, wow! Vi satt allihopa här på Götabro och livestream:ade och hejjade. Tänk att ha världens näst coolaste hår, mamma mia. 

På tal om hår; jag har tonat mitt. Ska dock lägga i en till toning för att fixa lite till..tror jag, vi får se. Bilder kommer nu:


Sofia i Milano. Bruden till höger alltså. 


Jag i mitt röda hår som inte alls är lika coolt som Sofias, men jag är nöjd.
 

KOMMENTARER:

  • Bea säger:
    2012-10-10 | 11:29:18
    Bloggadress: http://beasplace.blogg.se

    Men snyggt hörrö! :D

  • Maja. säger:
    2012-10-11 | 00:30:20

    No sé si lo oíste en el teléfono pero que bonito mujer!!!!! muaaaaaaks

Kommentera inlägget här: