elinatauson

underbara matte E

Kategori: Allmänt

Pluggar matte för fullt. När man tror man har koll..så kommer det ofta en punkt då man inser att "Nej men, jag har ju ingen koll alls. Haha vad roligt såhär dagen innan prov och allt. Nu blev jag plötsligt jätteglad." Så Här sitter jag och kämpar. 

Elinas tre big no-no:s -> gilla sin egen status på facebook, snyta sig i handen och blåsa snusandedräkt i ens ansikte.


Jag känner sååå med dig Jeffie-boy! För er som inte kan läsa minimi-texten: "I hate you and every single page like you. Please, die in a fire."

KOMMENTARER:

  • beccis säger:
    2012-05-08 | 02:05:29
    Bloggadress: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

    håller med, dom kan dö.



    och förresten, vad sjutton gör jag vaken nu??? gaaaah!

  • Maja. säger:
    2012-05-08 | 15:03:28

    "If you don't like this status you have no heart."

    "Like this if you hate war."

    "Like this if you've ever eaten a potato."



    Håller verkligen med er!...bortsett från elddelen dock. Asjobbigt!

Kommentera inlägget här: