elinatauson

Kinamat och annat

Kategori: Allmänt

Igår, Söndag, medverkade vi med ett drama på en gudstjänst i Immanuel-kyrkan i Örebro. Gick så bra. Efter det begav sig hela gruppen till "kinamuren" för att äta just kinamat. Jag dog lite av glädje inombords! Love it! Sen gjorde vi stan. Det roligaste av allt var nog inne på carlings när några av tjejerna fast beslutade sig för att hitta plagg till varje kille som var med. Resultatet blev att fyra av fem handlade där. Så kul att göra sånt! Jag shoppade lite också, stickat och skjorta. 
På kvällen hängde jag med Maria in till hennes kompisar i Örebro där vi var bjudna på kvällsmat. Alla var runt trettio och de bodde i ett litet mysigt kollktiv som hette Måsen. Mycket trevligt. Känns som att jag skriver att allt är bra, men det är så det ligger till just nu. 

Idag hade vi ledig dag så det blev ytterliggare en shopping-runda. Den här gången på först second hand inne i Örebro och sen på Marieberg, alltså köpcentret lite utanför. Har även kollat på "ice age", ätit äppelpaj, min rumskompis har möblerat om i vårat rum och lite annat smått och gott. Nu är jag svintrött. Hejsvej.


Jag och julle från i lördags.
 

KOMMENTARER:

  • Maja. säger:
    2012-09-13 | 22:27:13

    Fina ni är!

Kommentera inlägget här: