elinatauson

Livet leker..inte alltid.

Kategori: Allmänt

För er som känner mig så vet ni att jag alltid brukar vara på topp och taggar på allt. Men även jag hade tydligen en gräns för nu har jag kommit in i något slags trött-läge. Ont i huvud, mage och ja..hela kroppen. Trodde aldrig jag kunde vara såhär avtaggad. Säger dock inte att ni behöver tycka synd om mig (eller, lite medlidande skadar aldrig) för jag är glad och tacksam över livet ändå. Är omgiven av otroliga människor. Även ni som inte går här och finns i min närvaro 24/7 är fantastiska. Ta åt er! 

Nog med djupt känslosamt skriveri. Mitt hår har tonats rödare och jag älskar det! Kommer väl en bild så småningom. Nu ska jag sova. Glid i frid.

KOMMENTARER:

  • Maja. säger:
    2012-10-19 | 18:03:46

    Visst skäms aningen när man är så otaggad trots att man har det så galet bra? även fast det inte riktigt är något man kan göra nåt åt när det väl är så!
    ps. du är asfin i håret och himla vad du har bloggat!

  • Maaaaaaaja. säger:
    2012-10-19 | 18:06:55

    Visst skäms man aningen*

Kommentera inlägget här: