elinatauson

Jobb och vänner

Kategori: Allmänt

Mitt höstlov har hitills bestått av "face to face"-konferrensen, jobb och vänner. Är glad över att vara hemma men samtidigt saknar jag Götabro. Skolan ligger ju liksom mitt på landet så vi har inget annat val än att umgås med varandra hela dagarna, inte för att jag har något emot det, det är underbart..men det medför ju (vilket inte är så konstigt) att vi har fått en sjukt bra gemenskap..som jag saknar just nu. Okej nu lät allt det som något negativt, men det är det inte. 

Imån blir det tjejmiddag @my place. 



jag och bea lika snygga som vanligt.

Kul att jag just i detta nu kollade in på Kenzas blogg och har på mig exakt den tröjan hon har på dagens. <-Det där lät ju inte alls nördigt och som att jag vill verka cool, nejnej. Aja..hej.
 

KOMMENTARER:

  • Bea säger:
    2012-10-30 | 23:47:36
    Bloggadress: http://beasplace.blogg.se

    Jag. Avlider.

  • Maja. säger:
    2012-11-05 | 21:49:12

    http://www.africatopsports.com/wp-content/uploads/2012/10/gervinho-n-est-pas-insensible-aux-sirenes-de-l-angleterre-et.jpg

    Så lika så.

Kommentera inlägget här: