elinatauson

Fasta

Kategori: Allmänt

Det här med fasta har alltid skrämt mig lite. Poängen är ju att man inte ska äta för att lägga tid på annat, men jag är så beroende av att få i mig mat på dagarna. Annars blir jag skakig och mitt humör rubbas lite. Därför blev jag glad när jag fick reda på att man kan fasta från annat också (typ datorn, mobilen, att prata, med mera..), eller jag visste väl att man kunde fasta från annat också men tänkte inte riktigt på det. Har alltid velat göra det för att avstå från något som tar upp mycket tid i vardagen och istället lägga tid på att till exempel be eller tänka på andra som inte har det så sjukligt, äckligt bra som jag faktiskt har det. 

KOMMENTARER:

  • Linnea säger:
    2012-10-18 | 23:56:34
    Bloggadress: http://linneacarnebrant.blogg.se

    Hej! Säljer nu min militärjacka och undrar om det skulle vara någonting för dig? Om inte, förlåt för reklamen. Kram!

Kommentera inlägget här: