elinatauson

vad är väl en bal på slottet?

Kategori: Allmänt

..om inte alldeles, alldeles underbar! Det var faktiskt väldigt kul i måndags. För er som har missat så gick jag bal med min bästis Bea då. Var lite nervös innan dock. Dels över mina (elingt mig) skyhöga klackar och dela för allt folk som var där. Mamma mia.. Men det gick bra. Ramlade inte eller någonting.

Kvällens schema såg ju då ut ungefär såhär:

1. Ankomst med bilar för att sedan gå en runda bland folk som var där för att kolla på oss.
2. Ingång på stadshotellet samt mingel.
3. Upp en trappa för välkomstdrinkar. Här inväntades även att dörrarna skulle öppnas till det stora rummet vi skulle äta i.
4. Dörrarna öppnades! Var såå hungrig här. Vi gick alltså in och satte oss vid bordsplaceringarna.
5. Vi fick avnjuta en trerätters måltid med förrätt, varmrätt och efterrätt. Mycket gott.
6. ..och jag skiter i det här himla schemat nu...

Under tiden som vi åt hade de fixat sångare från skolan, tal och ett coverband som livade upp stämningen
Efter detta gick vi ner till piren och seaside för att umgås och äta vitlöksbröd bland annat. Vi inväntade också att efterfesten på sliver skulle börja. Vid halv tolv begav vi oss då till sliver för att dansa natten ut och sedan åka hem.

Orkar inte ta det mer detaljerat men jag hade en härlig kväll! Och hjälp, vad dåligt jag skriver men hoppas ni hängde med lite i texten i alla fall.







KOMMENTARER:

  • beccis säger:
    2012-05-30 | 16:05:50
    Bloggadress: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

    vad fina ni var! :) nu blev jag värsta taggad för vår bal! :D

  • ester. säger:
    2012-05-30 | 16:28:08

    fina ni är! :)

  • Adriana Lilja säger:
    2012-05-30 | 23:14:27
    Bloggadress: http://adrianalilja.devote.se

    ni är så gulliga < saknar er båda jäääääääääättemycket!!!! <3

Kommentera inlägget här: