elinatauson

Collecting sunlight

Kategori: Allmänt

Här sitter jag, alldeles ensam och övergiven. Okej, så illa är det inte. Alma och Anna stack till stallet för att ta and om annas häst och jag valde att stanna hemma. Så har kollat på film, tur och retur och nu sitter jag i almas säng och vet inte vad jag ska göra. Funderar på att städa hennes för det skulle ju vara snällt. Hittade precis två gosedjur som joinar mig här i min ensamhet. Sitter även och njuter av Andreas Moes underbara röst (två låtar <-).

Vi hade faktiskt planerat att fricampa idag och jag var rätt taggad på det..eller inte när jag såg monsunregnet som härjade utanför fönstret. Så jag kom med den bästa idén att vi skulle ha spa-kväll. Så spa-kväll it is!




lagom uttråkad

KOMMENTARER:

  • Maja. säger:
    2012-07-27 | 17:55:59

    Är du helt från vettet kvinna? Vad fasen gör du i en tjocktröja?! :o

  • Maja. säger:
    2012-07-27 | 17:58:33

    ....plus skjorta under.

Kommentera inlägget här: