elinatauson

Lastbil

Kategori: Allmänt

Igår träffade jag Ester och Julia för första gången på väldigt länge vilket resulterade i oavbrutet prat och pizza på Chaplin. Mer av sånt tack! Börjar lite smått inse att jag snart ska flytta och känner av lite separationsångest. Uh.
Kan ju passa på såhär i början av min separationsångest att hälsa till alla mina sköna vänner att ni betyder sjukligt mycket för mig. Är så dålig på att säga det i verkligheten men hoppas att ni vet det! 

Idag har jag jobbat vilket är vad jag tänker sysselsätta mig med resten av veckan också. Iallafall under dagarna. Kvällarna får gärna bjuda på annat skoj som typ pizza, film, vadsomhelst, hosthost* ni vänner som läser detta. Anyway, fick ha lastbilspremiär på jobbet. Det vill säga köra lastbil för första gången. Läskigt! Men det gick bra och lite cool kände jag mig allt med undantag för när det började regnade och jag inte kunde hitta spaken till vindrutetorkarna..fast jag lever ju så vad har jag att klaga på? Höhö. 

Nu: sova!

KOMMENTARER:

  • ester. säger:
    2012-08-12 | 18:27:21

    det var niice! <3

Kommentera inlägget här: