elinatauson

Götabro

Kategori: Allmänt

Första heldagen på bibelskolan börjar gå mot sitt slut. Det har hänt så sjuukt mycket redan och är mer taggad än någonsin för det här året. Alla är så vänliga och har redan fått massa nya fina vänner. Delar rum med en tjej som heter Jenny, jättetrevlig. Jag som var så orolig att jag skulle hamna med någon som jag inte alls passade ihop med. Känns gött! 

Igår hade vi välkomstmiddag och hängde mest runt med alla och bara umgicks. Idag har vi varit i Vivalla där själva folkhögskolan ligger och träffat alla som ska gå på folkhögskolan, alltså inte bara bibelskolan där jag går. Rektorn höll tal så nu känner man verkligen att allt har startat. Hur kul som helst! 

Ikväll har några tjejer från Evangelisten, som är namnet på huset jag bor i, planerat en inflyttningsfest för alla så har precis tänt doftljus och ligger just nu och vilar för att orka med festen. Förstår inte hur jag kan vara så trött alla redan. Måste vara alla nya intryck och att jag är så uppe i varv hela tiden för att jag trivs så himla bra. 


Tog en snabb bild ut genom fönstret. Här är alltså huvudbyggnaden där vi äter och har lektioner.


KOMMENTARER:

  • Maja. säger:
    2012-08-28 | 13:24:59

    Elina: Saknar dig med mate :((( ja verkligen hihi! knasigt det blev. Vad kul att du redan trivs och att du fick en bra rumskompis! hoppas skolan är fräsch och att du har några att snacka snusk med under luncherna;)!♥

  • Maja. säger:
    2012-08-28 | 13:25:26

    Svar* menar jag haha. -.-

Kommentera inlägget här: