elinatauson

konfirmation

Kategori: Allmänt

Igår (lördag) var jag och min familj och kollade på min kusin när han konfirmerades.
Efter själva konfirmationen åkte vår familj och andra släktingar hem till honom och gav presenter och åt och sånt. 
Det var trevligt, särskilt att träffa resten av släkten. Vi är liksom utspridda över nästan hela Sverige så det blir inte att vi träffas så ofta.
Senare på kvällen kom vänner och deras familjer för att fira och äta tillsammans så då var vi kvar då med (=ännu mer god mat, hehe...ne skojar bara.).
Fick också testa deras cross. För att vara första gången måste jag säga att jag tycker det gick riktigt bra faktiskt. Ramlade inte omkull iallafall.  

Nu ska jag plugga engelska, har lite saker jag inte har lämnat in och läraren sa klart och tydligt i fredags att det finns endel som inte har lämnat in sina "inlämningar" och då kan man riskera att få IG eller inte något betyg alls, så JA, jag kände mig träffad för jag har inte lämnat in NÅGONTING! Jag och inlämningsuppgifter går inte ihop kan jag ju säga..


fint med mitt hår som sticker ut där under hjälmen jaa..

oj, såg jag så töntig ut, jag som kände mig så cool.....

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: