elinatauson

how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Kategori: Allmänt

hällo!
idag hade jag mitt spanska nationella prov. måste säga att det kändes förvånandsvärt bra! fast man vet aldrig, men känslan är posotiv just nu iallafall. 

nu till helgen (imorgon för att vara exakt) konfirmeras min kusin så vi ska göra en liten visit i deras bygd, alltid trevligt. 

ikväll var det livslust som gällde, vi kollade på en film några hade klippt ihop från våran lilla miniturné i stockholm. det var mycket trevligt! 

nu måste jag soova, ska upp tiiidigt imorgon! natti, natti ♥!

(skulle vara ett filmklipp här men fattade inte........sååå här kommer bara en tråkig länk: http://www.youtube.com/watch?v=LpJ3yzUPbL0 han är så gullig!! kolla på den och så får någon lära mig hur man lägger upp videos?)
Kommentera inlägget här: