elinatauson

sovmorgon

Kategori: Allmänt

gaah, vad jag älskar mina sovmorgonar (vänta lite hur stavas det?? mornar, morgnar, morgonar..?), så underbart att bara ligga kvar i sängen och känna att man har all tid i världen!
Så här ligger jag nu, undrade vad jag skulle göra, så kom jag på det: blogga!
Har man inget annat att göra kan man ju faktiskt alltid blogga..

Vädret idag är..ska bara kolla ut genom fönstret..urk, mulet och grått.. suck* 
Meen, inga sura miner för det för jag känner mig oerhört lycklig och vet verkligen inte varför.

Igår hade jag, ester och becca en muntlig redovisning, i trettiofem minuter!
Trodde aldrig att den skulle bli så lång, men bra blev den. Vi fick igång värsta diskussionen i hela klassen om kvinnomisshandel. Stolt. 
Efter skolan var jag plus några vänner och fikade, mycket fika de senaste dagarna nu känner jag. Men fika är bra.

Nehe..skulle man ta och gå upp kanske??


någon mer än jag som saknar vanlig, svensk sommar???

arevoir


KOMMENTARER:

  • beccis säger:
    2011-03-30 | 20:24:53
    Bloggadress: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

    jo jag saknar svensk vanlig sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • majsi säger:
    2011-03-30 | 20:25:17

    compañeraaaaa, sólo queda 20 días para el viaje!;)))

  • majsi säger:
    2011-03-30 | 20:27:17

    quedan*

Kommentera inlägget här: