elinatauson

hey you ♫

Kategori: Allmänt

woho, mañana! imån är sista dagen på jobbet, varför så lycklig? 
jo för att bara för att jag är över 18 och har levlat upp till de spännande maskinerna på jobbet betyder inte det att det blir roligare.
Idag tillexempel blev jag placerad vid en maskin jag inte ens hängde med, satt som en liten galning och kämpade för att hinna lägga alla delar rätt innan maskinen liksom snurrade runt och jag skulle plocka i nya delar. Kan ju säga att jag inte tryckte på nödstopp bara en eller två gånger. Ohnej, många fler än så kan jag lova! 
Skäms över att säga det, men ja. Jag blev ägd av en maskin..........

Grymt bra låt: hey you-broken door

Internet har för övrigt varit avstängt i vårat hus idag. Inte för att vi ville utan för att routern fick frispel och stängde av och på av sig själv. Tillslut hittade min broder ett litet hål på den där det stod "reset". Där tryckte han in en nål och vips så var det klart, internet is back. 
Konstiga tekniska prylar detdära..


söker man på "you make me happy" är det här den första bilden. lite cutie tyckte jag ♥

KOMMENTARER:

  • tu amiga secreta säger:
    2011-06-22 | 22:51:55

    Felicidadesssss elinita;) que bueno que es tu último día en tu trabajo, jejeje. Que tienes un buen día!! un besito.

  • beccis säger:
    2011-06-23 | 16:19:30
    Bloggadress: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

    hahah ägd av en maskin :D

Kommentera inlägget här: