elinatauson

solig dag!

Kategori: Allmänt

Idag var det verkligen en solig dag.
Igår med förresten.
Inte i förrgår, då var det mulet.
Vädret då alltså.

Igår fyndade jag på MQ, gick in i butiken och det första jag ser är en kavaj. 
Som jag har letat efter en kavaj.
Det var rätt storlek och allt OCH det var femhundra kronors rea!
Hur glad blir man inte, jag hoppade praktiskt taget upp och ner.

Igår övningskörde jag också, och nu har jag lärt mig att det går inget vidare bra om man gasar utan växel i.
Känns bra att jag äntligen har fattat..

Jag är verkligen glad över mina kompisar! Känner för att skriva nån blödig text om hur sjukt bra ni är men det orkar jag inte, men du som läser det här och känner att "nämen det är ju jag!", ta åt dig.
Var bara tvungen att skriva det. 

Nu ska jag lyssna på Muse och slå in paket, ikväll blir det livslust!


okej, den såg ju kanske inte superfin ut, men jag gillar'n.

hejdå!




KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: