elinatauson

håkan i mitt ♥

Kategori: Allmänt

Det är helt sjukt (enligt mig) att nästan alla mina kompisar fyller arton år i år. Det är bara så sjukt!
Jag fattar inte vad alla de andra åren har tagit vägen. Jag får liksom ta körkort i år, känns overkligt på nåt sätt.
Men kul är det! Kanonkul!

Det här läsåret måste jag verkligen försöka plugga mer på lektionerna istället för att panikplugga dagen innan prov.
Bara så att just du som läser det här vet vad jag planerar då..

Denna veckan har jag bokat min första körlektion också, vilket jag är mycket stolt över. Mitt mål är ju då att ha körkort innan sommaren, och det hoppas jag verkligen att jag klarar.
A, det vill jag verkligen klara..
Jo, men det tror jag att jag klarar..
Det borde jag ju..
DET MÅSTE JAG JU KLARA!

Jag vet inte vad jag ska skriva, blir bara helt random meningar känns det som men det kan vara för att jag nyss har vaknat och känner mig helt borta efter att ha sovit i drygt två timmar.
Men en sak värd att nämna är i alla fall att biljetter till Håkan Hellström är nu beställda!! 
Det kommer bli hur bra som helst!!

Nu ska jag sova igen..tror jag. Jag vet inte, min hjärna känns som mos?
Natti ♥ 


en sak vet jag i alla fall även om jag känner mig helt tom i huvudet, sommar är kul!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: