elinatauson

måndag, vanlig måndag

Kategori: Allmänt

vilken är den räddaste fisken?
gädda mig, gädda mig!!

Idag har jag äntligen haft danslektion igen, som jag har längtat!!

förresten, idag var jag för första gången i mitt liv med om ett ”sex and the city”-ögonblick. 
Ni vet i inledningarna så blir hon den blonda vad hon nu heter översköljd av vatten för att hon står liiite för nära en vattenpöl när en bil kör förbi.
Precis, ni kan ju räkna ut resten själva.
Dock fick jag inte äckligt smutsigt vatten över hela mig men det kändes så. Tumme upp!

en morgon vaknade jag av att några av mina tänder var lite lösa. Hur konstigt som helst!
Funderade seriöst på om jag kan ha boxat till mig själv på munnen i sömnen?? 
I alla fall känns det inte så bra och man kanske borde kolla upp det? 
På tal om tänder så lägger jag upp några schyssta tand-bilder (nu när man ändå är i farten och googlar på "tänder"..igen. som man så ofta gör..eller?)
Njut!








blir nästan lite tårögd av bilderna, dock för att de är hemska och äcklar mig, men ändå..

KOMMENTARER:

  • beccis säger:
    2011-02-07 | 22:29:31
    Bloggadress: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

    "vad i hela friden" som du själv skulle ha sagt...

    men fresh om jag får säga det själv ;)

  • ester säger:
    2011-02-08 | 09:24:30
    Bloggadress: http://esterssons.blogg.se/

    what the falafel??



    (hehe, tack :D)

  • majsi. säger:
    2011-02-08 | 19:21:17

    hahahaha du är så himla knäpp.

  • Bea säger:
    2011-02-11 | 15:03:14
    Bloggadress: http://beasplace.blogg.se/

    Hon heter Carrie, sådant måste man ju kunna Elina! :0 ;)

Kommentera inlägget här: