elinatauson

jag är hemma!

Kategori: Allmänt

jadu, jag säger då det..vilken wünderschön vecka det har varit!!
Men nu är elina tillbaka från österrike igen.
Inga brutna ben, armar eller ryggar bara massor med mera muskler i just dom delarna
(hoppas jag?).
För cirka en vecka sedan åkte jag iväg på en resa till österrike nämligen.
Så efter buss i tjugotvå timmar, en natts sömn på ett lite halvskabbit hotell tog jag de första stavtagen på en av alla bergstoppar i alperna och sen bar det av nerför.
backarna, sällskapet, vädret, skidorna, stavarna, liftvakterna...kan förtsätta hur länge som helst...men allt deta var underbart. Alltså en helt underbar vecka.

Lite bilder här (orkar inte lägga in alla) ;





förresten måste jag ju tillägga att jag vann nån slags "låtsas-aktie"-tävling i skolan idag och fick en jättecool penna!! jag blev såå glad!


kolla vad cool..

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: