elinatauson

nu köövi, in i dimman

Kategori: Allmänt

Bara för att alla som använder det (rubriken) seriöst är retard enligt min åsikt, hehe..

Dagens goda gärning/gärningar: 
-Skjutsade hem Denis från skolan
-Skjutsade hem en från bussen som jag inte har snackat med på hundra år

Aa, det var väl det,inte så speciellt kanske och nu verkar det ju då som om jag aldrig är snäll heller. Det är jag inte. Eller ibland kanske. Ikväll vankas det iaf tjejkväll med massa gott att äta och övernattning. Då ska jag passa på att vara snäll. Imån är det avslutning och sen är det bara en halv termin kvar av gymnasiet, grrrrymt!



felåt maja, men du gör så fina kollage..

KOMMENTARER:

  • MyzaaN säger:
    2011-12-21 | 17:46:26
    Bloggadress: http://myzaan.devote.se

    helt klart super najs ,D kram

  • Maja. säger:
    2011-12-22 | 11:14:16

    Haha fin rubrik. Däckat av allt socker igår? Hihi, bara kul att du tycker om det:D pussss.

Kommentera inlägget här: