elinatauson

jogging+frustration=bra kombination

Kategori: Allmänt

plus att det rimmar!!!

jo, har varit lite smått frustrerad idag, mer än jag borde vara. 
men oj vilken power man har om man drar ut och springer och är frustrerad samtidigt, sprang i cirkus en halvtimma men kändes som om jag hade kunnat springa hela natten! Frisk luft var det med så kände mig jättehälsosam, trots att jag åt på McDonald's idag igen.......(måste vänja mig av med det!!!!!!!!!!!)

Nehe, nehe. Vår klass är äntligen klar (nästan) med planering av nollningen med så vi var och handlade lite vitlöksdressing och annat mysigt att massera in i ettornas hårbotten idag, hehehe. Okej, låter lite hemskt men det var faktiskt något bland det roligaste jag varit med om när jag själv gick i ettan. 
För er som inte vet så är det tradition på vår skola att man på en bestämd dag leker lekar med ettorna samtidigt som man häller massa mysig mat och annat smått och gott på dom. 

Dags att sova, har precis tagit en dusch och känner mig hur fräsch som helst!! 
Natti!


hejhej, vi/JAG är stammis på McDonald's!! bild från beccas.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: