elinatauson

Godmorgon.

Kategori: Allmänt

Strålande sol ute! Sånt gör mig lycklig.

Dagen igår var trevlig men det drog ner humöret lite att vi skulle skriva en uppsats i skolan. Men det kändes ändå rätt bra, nu behöver jag inte göra det mer i alla fall.
Men att man kunde köpa skumtomtar i cafeterian höjde upp humöret igen!

På kvällen var det livslust som vanligt. Luciat kommer verkligen bli sååå fint, det känner jag på mig. Låtarna var verkligen fina (Till skillnad från våran lite random lucia som vi ska ha i skolan..hrm..nedå det kommer säkert också bli fint..).

Efter livslust åt jag pizza med några tjejer i klassen. Julia, Ester, Alice och Becca
Vi hade trevligt och det var skönt att bara ta det lugnt. Efter pizzan åkte vi hem till Julia och tittade på film.
"Killers" hette den. Den var rolig men lite allmänt störd. Men sånt gillar vi.
Fika gillar vi också. Pepparkakor, lussekatter och te fikade vi. Yums!

Åka pulka är kul. Ska nog göra det idag. Perfekt väder ju. Om jag orkar ta mig upp ur sängen det vill säga.

puss & kram köttbulle-banan.


Fin bild där. Snodde denna från Beccas blogg. Förlåt. Ska ta nya bilder.


Här har vi tjejerna, minus Julia då som tog kortet.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: